Wirtualne biuro

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów, stworzyliśmy w Best Concept usługę wirtualne biuro. To idealna opcja dla tych z Państwa, którzy z różnych powodów nie mogą lub nie chcą rejestrować firmy pod własnym adresem.

Wirtualne biuro firmy jest wygodnym sposobem na prowadzenie działalności, oszczędzając równocześnie pieniądze Klienta. W Best Concept oferowany przez nas wirtualny adres biura jest równocześnie niezwykle atrakcyjny – mieścimy się w samym sercu Gdyni. To świetny sposób na podniesienie prestiżu własnej firmy.

Wirtualne biuro – na czym polega?

Wirtualne biuro to nic innego jak adres, pod którym firma jest zarejestrowana. Często decydują się na nie osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą oraz przedsiębiorcy, którzy dopiero założyli firmę.

Decydując się na posiadanie wirtualnego biura w Best Concept, adres naszego biura staje się oficjalnym adresem Państwa firmy, który można podawać na wizytówkach lub ulotkach firmowych.

Wirtualne biuro pozwala na znaczne ograniczenie kosztów prowadzenia własnego biznesu – nie musimy w tym celu wynajmować lokalu ani rejestrować firmy we własnym domu.

Wirtualne biuro a miejsce prowadzenia działalności

Wirtualny adres biura umożliwia prowadzenie działalności z dowolnej lokalizacji, będzie więc idealne dla osób, które nie potrzebują stacjonarnego miejsca pracy.

Wirtualne biuro firmy jest również miejscem, do którego trafia korespondencja firmowa. W Best Concept natychmiast ją Państwu przekazujemy w dogodnej dla Państwa formie – listownej lub elektronicznej po uprzednim przeskanowaniu.

Poza posiadaniem adresu rejestrowego oraz korespondencyjnego w naszym biurze, otrzymują Państwo również do dyspozycji strefę coworkingową oraz salę konferencyjną na potrzeby spotkań z Klientami.

Czy wirtualne biuro jest legalne?

Wirtualne biuro jest w Polsce całkowicie legalne – zgodnie z orzeczeniem Sądu Administracyjnego z dnia 08.05.2014.

Kontrola skarbowa w takim biurze przebiega w taki sam sposób, jak w biurze tradycyjnym. Wirtualne biuro firmy w Best Concept zapewnia Państwu salę na czas takiego spotkania. Jeśli zlecają nam Państwo rozliczenia podatkowe, Państwa obecność podczas kontroli skarbowej nie jest konieczna – reprezentujemy Klientów naszej firmy.

Zalety wirtualnego biura

Wirtualne biuro to przede wszystkim znaczne ograniczenie kosztów związanych z wynajmem lokalu, a także zakupem jego wyposażenia – jak meble, fotele czy sprzęt elektroniczny. To szczególnie wygodna opcja, kiedy dopiero zakładamy działalność i potrzebujemy adresu, pod którym musi być ona zarejestrowana.

Posiadając wirtualne biuro swojej firmy, nie musimy rejestrować jej w swoim własnym domu. Dzięki temu możemy oddzielić życie prywatne od zawodowego, zachowując tym samym higienę pracy, a także większą anonimowość, co bezpośrednio przełoży się na wyższy komfort życia.

Przy okazji wybieramy najbardziej korzystny dla nas adres – będzie to miało szczególne znaczenie w przypadku zamieszkania w małym mieście, na wsi lub za granicą.

STANDARD
75 PLN*
150 PLN
miesięcznie

BUSINESS
100 PLN*
199 PLN
miesięcznie

GOLD
125 PLN*
249 PLN
miesięcznie

Adres do rejestracji firmy

TAK

TAK

TAK

Odbiór korespondencji zwykłej

TAK

TAK

TAK

Informacje o urzędowej korespondencji przychodzącej

-

TAK

TAK

Adres do korespondencji

-

TAK

TAK

Odbiór korespondencji poleconej i kurierskiej

-

TAK

TAK

Rejestracja korespondencji

-

TAK

TAK

Informacja o każdej korespondencji na e-mail

-

TAK

TAK

Skanowanie i przesyłanie korespondencji przychodzącej

Za dopłatą

30 stron/m-c, każda następna 20gr

100 stron/m-c, każda następna 20gr

Przesyłanie korespondencji (+koszt wysyłki)

Raz w miesiącu

2 razy/m-c (lub wg wytycznych)

4 razy/m-c (lub wg wytycznych)

Przesyłanie korespondencji ad hoc

15 PLN (+koszt wysyłki)

10 PLN (+koszt wysyłki)

0 PLN (+koszt wysyłki)

* cena dla klientów Best Concept Sp. z. o. o. Wszystkie ceny podane powyżej są cenami netto.

STANDARD
75 PLN*
150 PLN
miesięcznie

BUSINESS
100 PLN*
199 PLN
miesięcznie

GOLD
125 PLN*
249 PLN
miesięcznie

Adres do rejestracji firmy

TAK

TAK

TAK

Odbiór korespondencji zwykłej

TAK

TAK

TAK

Informacje o urzędowej korespondencji przychodzącej

-

TAK

TAK

Adres do korespondencji

-

TAK

TAK

Odbiór korespondencji poleconej i kurierskiej

-

TAK

TAK

Rejestracja korespondencji

-

TAK

TAK

Informacja o każdej korespondencji na e-mail

-

TAK

TAK

Skanowanie i przesyłanie korespondencji przychodzącej

Za dopłatą

30 stron/m-c, każda następna 20gr

100 stron/m-c, każda następna 20gr

Przesyłanie korespondencji (+koszt wysyłki)

Raz w miesiącu

2 razy/m-c (lub wg wytycznych)

4 razy/m-c (lub wg wytycznych)

Przesyłanie korespondencji ad hoc

15 PLN (+koszt wysyłki)

10 PLN (+koszt wysyłki)

0 PLN (+koszt wysyłki)

* cena dla klientów Best Concept Sp. z. o. o. Wszystkie ceny podane powyżej są cenami netto.

Zaufali nam

Partnerzy

    Skontaktuj się z nami

    Zapraszamy serdecznie

    Skontaktuj się z nami. Skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia terminu konsultacji!

    Oblicz koszty obsługi
    Kalkulator oferty

    Sprawdź orientacyjny koszt naszych usług i nawiąż kontakt.

    Kalkulator oferty